مشاوره سئو حرفه ای با الهام کشاورز

مشاوره سئو سایت
جهت راهنمایی بهتر برای انتخاب راه صحیح

مشاوره سئو می‌تواند به شما کمک کند تا باگ هایی که در مراحل سئو وبسایتتان داشتید را برطرف کنید و به یک مسیر مشخص در سئو وبسایتتان برسید.

 

مشاور سئو حرفه ای می‌تواند با چیدن یک استراتژی قوی به شما کمک کند تا رتبه سایت خودتان را افزایش دهید و مشتری های بیشتری را جذب کنید چرا که فرد مشاور تخصص کافی را در این زمینه دارد پس می‌توانید با گرفتن وقت مشاوره از ما سئو سایتتان را بهبود دهید و از گمراهی که در آن قرار دارید به راه درست پیش روید.

_

مزایای مشاوره سئو با من

با مشاوره SEO سایت توسط من به گزینه‌های زیر دست خواهید یافت:

1- پیدا کردن مسیر مناسب جهت انجام کارها

 

2- افزایش فروش با استراتژی دقیق

 

3- چیدن معماری یا ساختار درست سایت

 

4- انتخاب درست کلیدواژه های مشتری ساز

 

5- بهبود ساختار داخلی سایت

 

6- بهبود ساختار سئو محتوا

 

7- بهبود سئو خارجی و تکنیکال سایت

جهت کسب مشاوره سئو با ما تماس بگیرید.

مشاور سئو کیست و چطور باید او را پیدا کنید؟

این روزها که بازار سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) از جمله گوگل داغ است، صحبت کردن از استخدام مشاور سئو یا سئوکار در اکثر شرکت های اینترنتی به گوش می رسد. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار یا استارتاپ اینترنتی باشید، احتمالا این موضوع برای شما هم جلب توجه می کند که اصلا به چه فرد یا شخصی عنوان مشاور را در زمینه سئو می دهند؟ این شخص چه وظایفی بر عهده دارد؟ چطور می توان یک مشاوره رایگان سئو دریافت کرد؟ و … همه سوالاتی هستند که امروز به آن ها خواهیم پرداخت. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

به صورت کلی به مجموعه فعالیت هایی که باعث می شود، رتبه سایت شما در کلید واژه های خاصی در موتور جستجوی گوگل یا دیگر موتورهای جستجو از جمله بینگ، یاهو و … افزایش پیدا کند و به این ترتیب شما بتوانید، تعداد بیشتری ورودی از طریق این موتورهای جستجو به سایت خود جذب کنید، سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت می گویند.

فردی که قادر است، تجزیه، تحلیل و بررسی سئو وبسایت شما را انجام دهد و آن را به طرز چشمگیری بهبود ببخشد، در واقع همان سئوکاری است که شما برای بهبود جایگاه سایت خود در صفحات موتورهای جستجو از جمله گوگل نیاز دارید. اگر طبق راهکارهایی که در ادامه مطرح می کنیم، شما یک فرد سئوکار را در این زمینه استخدام کنید که شایستگی لازم را داشته باشد، نتیجه آن رسیدن سایت و صفحات فرود آن به صفحه اول گوگل است.

مشاور سئو حرفه ای چرا قادر است که باعث افزایش رتبه سایت شما در موتور جستجو شود؟

افزایش رتبه سایت با مشاور سئو

یک مشاور سئو حرفه ای به طور قطع قادر است که سایت شما را از لحاظ افزایش ترافیک از طریق موتورهای جستجو متحول کند چرا که در این زمینه تخصص کافی دارد. تخصص یک مشاور سئو شامل موارد مختلفی از جمله موارد زیر می شود:

 

  • بررسی و تجزیه و تحلیل کلیدواژه
  • بررسی جایگاه رقبا و فعالیت های آن ها برای کلیدواژه هدف
  • تعیین یک استراتژی حرفه ای و مدون شده برای بهبود رتبه سایت
  • انجام فعالیت های مربوط به سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال
  • تحویل پروژه به مشتری با جایگاه از پیش تعیین شده

هرچقدر فردی را که در این زمینه استخدام می کنید، دارای توانایی بیشتر و بهتری باشد، احتمالا نتیجه کار و جایگاه نهایی که آن را مشاهده خواهید کرد، برای شما جذاب تر، بهتر و دارای ویژگی های ارزشمندتری است. از جمله چالش های مهمی که با استخدام یک فرد حرفه ای تا حد زیادی کاهش پیدا می کند، مدت زمان پروژه است که معمولا در کوتاه ترین حالت ممکن می‌باشد.

وظایف یک مشاور سئو سایت چیست؟

وظایف مشاور سئو چیست

اگر طبق معیارهایی که در ادامه مطرح می کنیم، فردی را برای این جایگاه استخدام کنید و از او توقع بهبود رتبه در گوگل داشته باشید، با این چالش روبرو می شوید که در واقع این فرد باید چه کارهایی را انجام دهد؟ چطور می توان میزان حرفه ای بودن او را در کار تشخیص داد؟
چطور این فرد قادر است که در جایگاه یک سئوکار به من و کسب و کارم کمک کند؟

مهم ترین وظایفی که می توان برای یک کارشناس سئو در نظر گرفت، موارد زیر هستند:

بهبود محتوای موجود بر روی سایت بر اساس آخرین الگوریتم های موتورهای جستجو

سئوکار حرفه ای، شخصی است که در همه حال اطلاعات خود را بروز نگه می دارد و قادر است که با تعیین یک استراتژی حرفه ای در زمینه سئو و بهینه سازی سایت شما و تغییر محتوای موجود بر روی سایت شما به بهترین حالت کسب و کارتان را بهبود ببخشد. محتواهای قدیمی که معمولا بر روی سایت های سئو نشده وجود ندارد، اولین قدمی هستند که باید برای کسب جایگاه بالا در گوگل برداشت.

یک متخصص سئو به خوبی قادر است که تمامی محتوای موجود بر روی سایت شما را بررسی کند و در صورت نیاز به تغییر آن ها بعد از مشورت با شما، آن ها را تغییر دهد. هرچقدر که این کار با شکل بهتری صورت بگیرد، فاکتورهای مهم موتورهای جستجو برای رتبه بندی بیشتر در نظر گرفته می شوند.

تحلیل تمامی رقبا و فعالیت های آن ها در زمینه بهینه سازی سایت

تحلیل کامل و دقیق رقبای هدف

اقدام بعدی یک کارشناس سئو این است که سایت تمامی رقبای مشتری خود را بررسی کند و ببیند که آن ها چگونه توانسته اند با فعالیت های سئو به جایگاه بالایی در موتورهای جستجو برسند. هر کسب و کاری که حتی برای مدتی از یک مشاور سئو استفاده کرده باشد، تغییراتی در زمینه رتبه های خود به طور قطع ایجاد کرده است.

تحلیل رقبا به یک کارشناس و متخصص SEO کمک می کند که استراتژی بهتری را برای این کار در نظر بگیرد و قادر باشد که در مدت زمان کمتری با استفاده از ضعف رقبا شما را به جایگاه برتر و دلخواهتان برساند. اگر در این زمینه نیاز به کمک یا مشورت با افراد حرفه ای دارید، خیلی راحت می توانید از طریق صفحه تماس با ما، راه های ارتباطی ما را برای یک مشاوره رایگان سئو پیدا کنید.

بررسی سایت از لحاظ کاربرپسند بودن و تجربه کاربری (UX)

یکی از مهم ترین استراتژی های سئو این است که سایت شما از لحاظ کاربرپسند بودن در جایگاه خوبی باشد. هرچقدر که سایت شما از لحاظ کاربرپسند بودن، جایگاه والاتری داشته باشد، سرعت شما در کسب رتبه و جایگاه های بهتر بالاتر خواهد بود. مشاور سئو با بررسی سایت شما با کمک ابزارها و حتی نظرسنجی انسانی به این نتیجه می رسد که آیا سایت شما از این لحاظ دارای جایگاه و نمره خوبی است یا خیر؟

بدست آوردن کلمات کلیدی ارزشمند با میزان جستجوی بالا و رقابت کم

کلمات کلیدی همان کلیدواژه هایی هستند که مشتری احتمالی شما، آن ها را در گوگل یا هر موتور جستجویی سرچ می کند. مشاور سئو باید به طور قطع در این زمینه مهارت بالایی داشته باشد و بتواند بهترین کلیدواژه ها را با تمرکز بر روی یک سئو ثروت ساز پیدا کند. معمولا کارشناس سئو این کار را با کمک ابزارهای موجود چندبار انجام می دهد تا بهترین کلیدواژه ها را برای شما و کسب و کارتان پیدا کند.

بهینه سازی صفحات وب سایت از لحاظ سئو فنی

فرض کنید که شما می خواهید یک تشت با یک سوراخ بزرگ را پر از آب کنید. به نظر شما آیا چنین کاری اصلا امکان پذیر است؟ شما هیچ وقت قادر نیستید که یک تشت سوراخ را پر از آب کنید! در زمینه بهینه سازی سایت هم این موضوع وجود دارد. یک مشاور سئو با استفاده از راهکارها و تکنیک های سئو داخلی و خارجی قادر نیست که یک سایت با مشکلات فنی و کدهای بهینه نشده را بهینه سازی کند.

معمولا بعد از اقداماتی که در بالاتر شرح دهیم، متخصص SEO و بهینه سازی سایت به این موضوع می پردازد که مشکلات فنی سایت را حل کند و به این جایگاه برسد که بهینه سازی صفحات وب را انجام دهد. اگر فرد استخدام شما توسط شما این کار را انجام نمی دهد باید احتمالا منتظر یک نتیجه نهایی نادرست باشید.

ترسیم یک پرسونای مخاطب و بررسی بازار هدف مشتریان

یک پروژه سئو موفق معمولا بر اساس یک پرسونای مخاطب مشتری احتمالی، محتوای آن تعیین می شود. هرچقدر که محتوای تولید شده بر اساس نیاز مشتریان احتمالی و بازار هدف باشد، نتیجه نهایی و سرعت بهبود رتبه سایت بیشتر خواهد بود. در واقع با این کار سئوکار نه تنها قادر است که دل موتورهای جستجو را بدست آورد، بلکه حتی قادر است، مخاطبان را هم برای خرید محصولات و خدمات ترغیب کند.

بهبود سرعت بارگذاری سایت

یکی دیگر از اقدامات یک مشاور سئو حرفه ای این است که به شما کمک کند، سرعت بارگذاری بهتری را برای مشتریان بوجود آورید. آیا می دانستید که سرعت بارگذاری بر روی تجربه کاربری، تجربه آشنایی با برند، افزایش یا کاهش احتمال خرید محصولات و خدمات، رتبه سایت در موتور جستجو و … تاثیر دارد؟

کارشناس و متخصص سئو با استفاده از راهکارهای موجود در این زمینه که کاملا تخصصی هستند، سرعت بارگذاری سایت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و باعث می شود که تجربه کاربری بهتری را رقم بزنید. در نظر داشته باشید که بهترین سرعت سایت برای هر سایت می تواند در حدود 3 ثانیه باشد.

بررسی روند پروژه و کیفیت انجام آن

یک متخصص بهینه سازی وبسایت باید قادر باشد که روند پروژه را به بهترین شکل بررسی کند و کمک کند که سایت شما به بهترین شکل به جایگاه خود در این زمینه برسد. در واقع هرچقدر که روند پروژه شما بهتر کنترل شود و با تلاش های کارشناس سئو در مسیر پیشرفت خود باقی بماند در مدت زمان کوتاه تری به هدف خود می رسید.

از دیگر اقداماتی که توسط یک مشاور سئو انجام می شود، این است که بتواند به صورت کاربردی برای بهبود روند یک پروژه و کاهش مدت زمان آن از تمامی ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت کمک بگیرد. معمولا تنها سئوکاران حرفه ای و قوی قادر هستند که از ابزارها و تکنیک های موجود در این زمینه کمک بگیرند.

تنظیم گزارش از فعالیت های انجام شده و میزان پیشرفت

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار حق دارید بدانید که در روند پروژه چه میزان پیشرفت و یا پسرفت داشته اید. این کار به شما کمک می کند در صورت نیاز متخصص سئو را عوض کنید و یا حتی برای دیگر کلمات کلیدی حیاتی از او کمک بگیرید. حتما از مشاور سئو حرفه ای خود بخواهید که به صورت هفتگی یا ماهیانه به شما از میزان پیشرفت، کارهای انجام شده و … گزارش بدهد.

استفاده کاربردی و بهینه از تمامی ابزارهای سئو

استفاده درست از ابزارهای سئو سایت

از دیگر اقداماتی که توسط یک مشاور سئو انجام می شود، این است که بتواند به صورت کاربردی برای بهبود روند یک پروژه و کاهش مدت زمان آن از تمامی ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت کمک بگیرد. معمولا تنها سئوکاران حرفه ای و قوی قادر هستند که از ابزارها و تکنیک های موجود در این زمینه کمک بگیرند.

استفاده از رپورتاژآگهی و دیگر شیوه های تبلیغات آنلاین برای بهبود جایگاه سایت

بنا به تشخیص کارشناس سئو استفاده از روش های تبلیغاتی آنلاین ممکن است پیشنهاد شود. این موضوع معمولا زمانی اتفاق می افتد که رقبای شما از این شیوه ها استفاده کرده اند و شما هم برای گرفتن یک جایگاه خوب در گوگل کمی عجله دارید و کمی بر روی هزینه های شما تاثیر دارد، اما در نهایت برای شما یک سایت با یک جایگاه خوب در صفحه اول گوگل به ارمغان می آورد.

توجه به میزان واکنش گرایی سایت و موبایل فرندلی بودن آن!

احتمالا شما هم از این موضوع آگاه هستید که گوگل تا حد زیادی به سایت هایی که طراحی واکنش گرا و موبایل فرندلی دارند، توجه و علاقه بیشتری نشان می‌دهد. اگر سایت شما هم واکنش گرا باشد و با کاربران موبایل بتواند، ارتباط بهتری را ایجاد کند، در نهایت شما در گوگل موبایل هم جایگاه خوبی دریافت خواهید کرد.

چه زمانی به یک مشاور سئو حرفه ای برای سایت خود نیاز خواهید داشت؟

جالب است بدانید که در حال حاضر بیش از 90 درصد ترافیک سایت های موجود در جهان با کمک موتورهای جستجو اتفاق می افتد که بیش از 93 درصد بازار موتورهای جستجو را Google بر عهده دارد. با توجه به این اطلاعات خیلی مهم است که شما اقداماتی را برای سایت خود در این زمینه انجام دهید تا از رقبای خود جا نمانید و بتوانید سهمی از بازار وب را هم نصیب خود کنید.

گوگل با توجه به الگوریتم های پیشرفته ای که به آن ها مجهز شده است، قادر است محتواهایی را به کاربران خود نمایش دهد که دارای بیشترین و بالاترین بازدهی برای آن ها باشند. هرچقدر که شما در این زمینه یک فرد حرفه ای تر و متخصص تر را استخدام کنید، محتوای شما هم به همان سمت خواهد رفت.

در جواب این سوال که چه زمانی به یک تیم مشاوره سئو نیاز خواهید داشت، باید بدانید که هرچه زودتر اقدام کنید، سریعتر نتیجه می گیرید. سئو و بهینه سازی سایت باعث افزایش میزان فروش محصولات و خدمات، افزایش آگاهی از برند، جلب اعتماد مشتریان و … می شود که احتمالا شما همیشه به آن ها نیاز خواهید داشت!

مشاوره رایگان سئو چیست و چطور باید یک جلسه مشاوره داشته باشید؟

هنگامی که شما با یک تیم یا فرد سئوکار در زمینه سئو صحبت می کنید، در ابتدای کار و قبل از دادن پروژه به او یک مشاوره رایگان در این زمینه دریافت می کنید، تا اطلاعات شما در این زمینه به بهترین شکل تکمیل شود. در واقع شما با این کار اطلاعات کلی از نحوه عملکرد سئو بر روی سایت خود و نتیجه آن بدست خواهید آورد.

مشاوره سئو رایگان می تواند در زمینه توضیح تاثیرات سئو بر روی کسب و کار شما، کلیدواژه های منتخب، تکنیک های سئو، مدت زمان احتمالی برای رسیدن به هدف، میزان هزینه لازم برای رسیدن به جایگاه دلخواه و … باشد. اگر نیاز به این مشاوره دارید و احساس می کنید که با استفاده از آن قادر هستید، اطلاعات خوبی دریافت کنید، کافی است که با ما در تماس باشید.

چگونه باید یک مشاور سئو حرفه ای پیدا کنید؟

سوالات سئو که باید از مشاور سئو بپرسید

حالا که تمامی محتوای بالا را مطالعه کرده اید، نوبت آن می رسد که با پرسیدن چند سوال اسرارآمیز در جلسه مصاحبه و آشنایی با یک سئوکار تشخیص دهید که او چه قدر در این زمینه مهارت دارد؟ آیا فرد انتخابی شما قادر است که به شما کمک کند تا به نتیجه دلخواه خود در صفحه اول گوگل برسید؟ چه مباحثی باید در جلسه استخدام کارشناس سئو مطرح شود؟

مهم ترین سوالاتی که در این زمینه باید پرسیده شوند، عبارت اند از:

سوال اول: آیا شما می توانید، رزومه و نمونه کارهای موفق و غیرموفق خود در زمینه سئو را به من نشان دهید؟

اولین سوال برای آشنایی با میزان تخصص و توانایی یک مشاور سئو حرفه ای این است که از او رزومه بخواهید. رزومه فرد نشان دهنده میزان توانایی و قدرت او در زمینه بهینه سازی سایت است. هرچقدر که میزان توانایی فرد بیشتر باشد، مشاهده خواهید کرد که پروژه های بیشتری داشته است و توانسته در مدت زمان های مشخص تری به جایگاه دلخواه مشتری خود برسد.

شما باید برای کسب اطمینان و اعتبارسنجی رزومه تحویل داده شده حتما با مشتریان سئوکار هم صحبت کنید. این صحبت هم به کسب اطلاعات بیشتر کمک می کند و هم شما می توانید مطمئن شوید که فرد سئوکار یک رزومه واقعی به شما نشان داده است. برای آشنایی با نمونه کارهای تیم ما می توانید به صفحه نمونه کارها مراجعه کنید.

سوال دوم: آیا شما از توصیه ها و راهنمایی های گوگل در این زمینه مطلع هستید؟ چند نمونه از آن ها را بیان کنید!

گوگل خود دستورالعمل هایی در این زمینه را ارائه کرده است که به مشاوره سئو کمک می کند تا با پیروی از آن ها و استفاده از تکنیک های جامع و کامل در این زمینه مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از شیوه های درست به جایگاه خوبی در صفحات جستجو برساند. اگر یک سئوکار از این دستورالعمل ها بی اطلاع باشد، احتمالا این سیگنال را برای شما فعال می کند که باید به فکر مصاحبه با فرد دیگری باشید!

سوال سوم: تا چه میزان با کسب و کار، محصولات و خدمات ما آشنا هستید؟

سوال دیگری که برای ترسیم بازار هدف، پیدا کردن کلیدواژه، رسم پرسونای مخاطب برای محتوا و … مهم است، میزان آشنایی مشاور سئو با کسب و کار، محصولات و خدمات شماست! این موضوع بسیار مهم است و اگر یک فرد با اطلاعات بیشتری در این زمینه اقدام به تولید محتوا کند، در نتیجه بهتر قادر است که فعالیت های خود در این زمینه را بهبود ببخشد.

سوال چهارم: آیا قادر هستید که جایگاه من در رتبه یک گوگل را تضمین کنید؟

اگر مشاور سئو انتخابی شما به این سوال جواب بله داد، باید حتما او را در مصاحبه رد کنید! هیچ کس در هیج جای دنیا قادر نیست که این موضوع را برای شما تضمین کند چرا که جایگاه های گوگل متعلق به خود آن هستند و شما نمی توانید، آن ها را از آن خود کنید! در این زمینه باید در نظر داشته باشید که یک متخصص سئو کارکشته و باتجربه بدون تضمین می تواند به شما این اطمینان را بدهد که قادر است، میزان و تعداد ورودی های شما از موتور جستجوی گوگل را افزایش دهد و جایگاه کنونی سایت شما در صفحات جستجو را با کلیدواژه های خاصی تا حد زیادی بهبود ببخشد.

سوال پنجم: آیا در زمینه سئومحلی یا سئو لوکال تخصصی دارید؟

یکی دیگر از مسائلی که زیاد مطرح می شود، این است که چگونه باید در زمینه سئو محلی یا لوکال در صفحات گوگل جایگاه گرفت! فرض کنید که شما یک رستوران در خیابان نیاوران تهران دارید! اگر شما قادر باشید که با این کلیدواژه بهترین رستوران در نیاوران تهران که یک کلید.اژه برای سئو محلی است، جایگاه داشته باشید و اطلاعات شما نمایش داده شود، به طور قطع قادر هستید که تعداد بیشتری مشتری به سمت خود جذب کنید!

در نقطه مقابل اگر شما یک کسب و کار اینترنتی باشید که تازه شروع به کار کرده است، بازهم سئوی محلی برای شروع کسب و کارتان مهم است. در واقع سئو لوکال و پیاده سازی عملیات های مربوط به آن توسط یک مشاور سئو می تواند باعث شود که شما مشتریان بیشتری برای خود جذب کنید. آیا به نظر شما این موضوع جالب نیست؟

سوال ششم و آخر: مدت زمان انجام پروژه و هزینه آن را چطور پیش بینی می کنید؟

مطمئن باشید با پرسیدن این 6 سوال در یک جلسه مصاحبه با مشاور سئو قادر هستید که به بهترین شکل ممکن میزان مهارت و تجربه او را برای کار خود آزمایش کنید. در نهایت اگر به دنبال یک تیم حرفه ای و باتجربه در زمینه مشاوره سئو و خدمات سئو هستید، می توانید بر روی تیم ما حساب کنید. همچنین اگر نظری راجع به این موضوع دارید، می توانید از طریق کامنت ها آن را با ما به اشتراک بگذارید.

_

سوالات متداول مشاوره سئو

سوالات پرتکرار از سوی مشتریان

مشاور سئو کیست و چه شخصی به آن نیاز دارد؟

مشاور سئو یک فرد حرفه ای و متخصص در زمینه سئو می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا با برنامه ریزی دقیق، سئو سایتتان را بهبود دهید و تقریبا همه افرادی که قصد دارند در فضای آنلاین فعالیت داشته باشند به این فرد نیاز دارند.

با مشاوره سئو الهام کشاورز به کجا می‌رسید؟

اگر به تمامی گزینه هایی که در مشاوره سئو سایتتان می‌دهم عمل کنید به دستاوردهایی از جمله: چیدن معماری یا ساختار درست سایت، انتخاب درست کلیدواژه های مشتری ساز، بهبود ساختار داخلی سایت، بهبود ساختار سئو محتوا، بهبود سئو خارجی و تکنیکال سایت و در نهایت افزایش فروش محصولات یا خدماتتان می‌رسید 🙂

وظایف یک مشاور سئو چیست؟

بطور کلی مشاور سئویی که شما انتخاب می‌کنید وظیفه دارد پلن هایی را به شما ارائه دهد که شما بتوانید برای بهبود سئو سایت خود از آنها استفاده کنید از جمله: استراتژی مناسب تولید محتوا، استراتژی یافتن کلمات کلیدی پولساز، بهینه سازی داخلی،فنی و خارجی سایت، آنالیز دقیق رقبا و …

قیمت مشاوره سئو چقدر است؟

قیمت مشاوره سئو هر شخصی با توجه به سابقه و تجربه آن فرد متفاوت است که قیمت مشاوره سئو من ساعتی 800 هزار تومان می‌باشد.

میخوای بدونی چه خدمات سئویی رو ارائه میدیم ؟