مشاور اینستاگرام مارکتینگ=فروش بیشتر
و افزایش فالور و بهتر دیده شدن در اینستاگرام
با توجه به استقبال بسیار زیاد کاربران ایرانی به شبکه اجتماعی اینستاگرام، بسیاری از فعالان در کسب و کارهای آنلاین تمایل دارند که فعالیت خود را در این سوشیال مدیا شروع کنند.
در همین راستا خدماتی تحت عنوان مشاوره اینستاگرام روز به روز نقش پررنگتری در این حوزه گرفته است. بسیاری از بیزینسها که در حال حاضر در اینستاگرام هستند، فعالیت آنها بر اساس برنامه و روال از پیش تعیین شدهای نیست، بلکه بر اساس اقتضای حال و آنچه که به ذهنشان میرسد، است.
برای شروع هیچ وقت دیر نیست همین الان از طریق لینک زیر تماس بگیر و از مشاوره ساعتی ما استفاده کن و نمونه کارهای ما رو هم ببین.
شاید دوست داشته باشید 🙂
مزایای خدمات اینستاگرام من
با انجام خدمات مشاوره اینستاگرام توسط تیم من به گزینههای زیر دست خواهید یافت:
- افزایش فالور، لایک، شیر و … بصورت طبیعی
- افزایش درصد فروش محصولات و خدمات شما
- پشتیبانی حرفه ای و کامل
- بررسی دقیق رقبا و چیدن استراتژی دقیق و انجام کارهای روزمره
- طراحی پست و ادیت ویدئو بصورت حرفه ای
- ارسال گزارش ماهانه از پیشرفت کار
پلنهای خدمات و مشاوره اینستاگرام مارکتینگ
پکیج اقتصادی – سطح متوسط
شامل 42 بنر اینستاگرامی
2 میلیون تومان در ماه
گزارش ماهیانه
پکیج نقرهای – سطح نیمه حرفهای
شامل 45 بنر اینستاگرامی
4 میلیون تومان در ماه
بهینه سازی پست ها
تبلیغات در سایر صفحات
طراحی و اجرای مسابقات و چالشها
گزارش ماهیانه
پکیج طلایی – سطح حرفهای
شامل 90 بنر اینستاگرامی
6 میلیون تومان در ماه
تبلیغات در سایر صفحات
طراحی و اجرای مسابقات و چالش ها
طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی آنلاین
اینفلوئنسر مارکتینگ
1 لوگوموشن اختصاصی
1 موشن گرافی اختصاصی
گزارش ماهیانه
مراحل انجام خدمات اینستاگرام
آنالیز اولیه پیج
مشاوره اینستاگرام
آنالیز کامل رقبا
طراحی پیج
تدوین استراتژی
شروع همکاری
مشاور اینستاگرام چیست؟
بسیاری از افرادی که در حال حاضر خود را مشاور اینستاگرام میدانند به نکتهای کلیدی که یک مشاور را از ادمین پیج اینستاگرام متفاوت میکند، واقف نیستند. نکتهای طلایی که از نظر بسیاری از متخصصین حوزه تولید محتوای بصری و اینستاگرام، کلید اصلی موفقیت در دیجیتال مارکتینگ میباشد این است که چه محتوایی چگونه تولید شود و در چه زمانی پخش شود.
یک مشاور شاید به اندازه شما در حوزه کاریتان مهارت و تسلط عملی را نخواهد داشت. اما باید این دانش را داشته باشد که در چه زمانی باید دست به تولید چه محتوایی زد. باید استراتژی تولید محتوا را بر اساس اصول موجود در زمینه کاری شما بداند و بر اساس آن از شما بخواهد که نوع خاصی از محتوا را برای بازه زمانی معین، تولید کنید.
وظایف یک مشاور خوب اینستاگرام چیست؟
بسیاری از اشخاصی که در حال حاضر به مدیریت پیجهای اینستاگرام و ادمینی مشغول هستند، تصورشان بر این است که باید همان محتوایی که شما به عنوان صاحب پیج در اختیارشان میگذارید را منتشر کنند. اما حقیقت این است که مشاور متخصص میداند در همان شروع پروژه باید اقدام به دریافت اطلاعات دقیق از شما کند و ضمن بررسی دقیق رقیبان شما، برایتان یک برنامه اختصاصی تولید و انتشار محتوا معین کند.
البته در خلل تجزیه و تحلیل رقیب، میبایست به نحوه تعامل کاربران با آنها نیز دقت کند. به عبارت سادهتر هنگامی که دست به تجزیه و تحلیل یک رقیب میزند، باید این توانایی را داشته باشد که پستها و اطلاعاتی را که با هدف تعامل با کاربران طراحی شدهاند، تشخیص داده و از آنها برای تولید محتوا الگو بگیرد.
در بسیاری از موارد که کارفرما نیاز به فروش خدمات یا کالای نوینی دارد وظیفه متخصص و مشاور اینستاگرام این است که محتوایی تولید کند تا با ایجاد نیاز در کاربر، وی را تشویق به خرید بکند. ممکن است در حوزهای فعالیت کنید که محصول یا خدمتش هنوز به میزان کافی جا نیفتاده باشد. در این موقعیت مشاور باید بداند که بهترین روش معرفی محصول، تکیه بر نیاز و چالش مشتری است نه مزیتها و ویژگیهای محصول.
به بیان سادهتر یکی دیگر از وظایف مشاور این است که استراتژی تولید محتوا را بگونهای مشخص کند تا مشتری با دیدن محتوا، احساس نیاز به محصول کند. ممکن است که با اولین جرقه نیاز در وجود مشتری، عملیات خرید صورت نگیرد اما هنگامی که با تولید محتوای جذاب او را وادار به تعامل کنیم، پس از مدتی خرید انجام خواهد شد.
تفاوت مشاور اینستاگرام و کارفرما در چیست؟
بسیاری از کارفرمایان بنا بر دلایلی مثل کوچک بودن کسب و کار، داشتن وقت آزاد کافی، عدم تمایل به صرف هزینه و … بجای سپردن کار اینستاگرام به یک فرد متخصص، خود اقدام به مدیریت پیج و تولید محتوای بدون برنامهریزی میکنند. در این قسمت نمیخواهم این عمل را نهی کنم بلکه فقط میخواهم تفاوت در بخشهای مختلف را بیان کنم.
یک کارفرما یا صاحب کسب و کار میتواند از درون کار به مشکلات و چالشهای موجود در روند پیشبرد فعالیتها بنگرد. این به خودی خود بد نیست ولی هنگامی که ذهن شما با فشار و دغدغه انجام نشدن، مشتری نداشتن، سود نکردن و… به این مسائل بپردازد، بسیاری از نکات ریز تولید محتوا را از یاد خواهید برد. نکاتی که در فرآیند تولید محتوا بسیار مهم هستند و در نظر شما پیش پا افتادهاند.
شما فکر میکنید چون خودتان به این نکات واقفاید، بقیه نیز اطلاع دارند. به وسیله همین محتواست که مشتری به سمت شما جذب شده و سود را میسازد.
اینجاست که نقش یک مشاور اینستاگرام خوب به چشم میآید. او میبایست در خلل مشاوره با شنیدن صحبتهای شما، دغدغههای اصلی شما را درک کرده و ایده را از آنها استخراج کند. مشاور باید ذهنش را از دیگر مسائل خالی کرده و زمانی را مختص به دریافت اطلاعات و ایده پردازی برای پیج شما بگذارد. البته این بدان معنا نیست که مدام پیج شما و رقیبانتان را بالا پایین کند.
مشاوره رایگان اینستاگرام
چیزی به اسم مشاوره رایگان اینستاگرام وجود ندارد، شما از فرد متخصص اینستاگرام کمک میگیرید نه یک شخص آماتور که اطلاعات جامع و تخصصی در این زمینه ندارد.
پس این را بدانید که برای هر کاری باید بهای آن را بپردازید 🙂
مشاوره امنیت اینستاگرام
از مهمترین مواردی که یک پیج بیزینسی در اینستاگرام ملزم به داشتن آن است رعایت اصول امنیتی در پیج است. ممکن است شخص شما، دوستان یا همکارانتان با این مشکل روبرو شدهاید که پیج اینستاگرام را هک کردهاند. با هک یک پیج، تمام اطلاعات و آمارهای پیج از دست میرود و کسی که هک را انجام میدهد میتواند از آن سواستفاده کند.
با تنظیمات و متدهای امنیتی که روی پیج شما انجام میدهیم، عملا پیج ضد هک شده و دیگر امکان دسترسی به اطلاعات از بین میرود. برای افرادی که اطلاعاتی درمورد امنیت در فضای مجاری ندارند، توصیه میکنم که از این خدمت ارائه شده حتما استفاده کنند تا اطلاعات حیاتی کسب و کار خود را در برابر حملات هکرها، حفظ کنند.
با استفاده از خدمات مشاوره امنیتی اینستاگرام، دیگر نگران از دست رفتن پجتان نباشید.
مشاوره در امر طراحی اینستاگرام
ممکن است پیجهای زیادی را دیده باشید که در عین ارائه اطلاعات مفید و کاربردی، طراحی و ظاهر دلنشینی ندارند. هر کاربر و مشتری بالفعلی که برای اولین بار به پیج شما سر میزند، اولین چیزی که میتواند توجه وی را جلب کند طراحی پیج و ظاهر آن است.
برای اینکه بتوانید جذابیت و زیبایی را به نحو احسنت و بر طبق اصول بصری روی پیج خود پیاده کنید، باید نکات و تکنیکهای خاصی را بدانید. این نکات میتوانند درمورد طراحی گرافیکی پیج و نحوه چینش پستها در کنار یکدیگر باشند. پیشنهاد میکنم که از مشاوره طراحی پیج اینستاگرم ما استفاده کنید.
مشاوره در حوزه تولید محتوا در بستر اینستاگرام
هر بستری نیاز به نوعی خاص از محتوا دارد تا بتواند بهترین تعامل و نتیجه را از کاربران بگیرد. از آنجا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است، میتواند کار را برای فعالیت یک کسب و کار آسان و سخت کند. سخت از این باب که باید سعی را بر این گذاشت که حداکثر اصول بصری و گرافیکی را رعایت کرد. باید بر اساس سلیقه، سن، علایق و ویژگیهای جنسیتی هر گروه از مخاطبان و کاربران اقدام به تولید محتوا بر اساس برنامه از پیش تعیین شده کرد.
اما منظور از آسان بودن این است که اگر بتوانید محتوایی بصری (عکس و فیلم) مناسبی در جهت هدف خود تولید کنید، میتواند تاثیری به مراتب بیشتر از یک محتوای متنی بر مخاطب بگذارد. در یک محتوای بصری میتوان احساس را بهتر و آسانتر منتقل کرد و به مخاطبی دسترسی داشت که عملا مخاطب هدف شماست و پتانسیل سودرسانی بیشتری را به شما دارد.
در این موضوع کلام آخر اینکه نه فقط در اینستاگرام بلکه در تمام شبکههای اجتماعی، محتوا برگ برنده هر کسب و کار و بیزینس است. با تولید محتوای مناسب و برنامهریزی شده میتوان حوزه کاری یک بیزینس را گسترش داد. میتوان مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد و بر ارزش یک برند افزود. پس اگر میخواهید در زمینه فروش محصول و یا خدمات خود در اینستاگرام موفق و منحصر به فرد عمل کنید، از خدمات مشاوره اینستاگرام ما استفاده کنید.
مشاوره در حوزه تعامل در اینستاگرام و خارج از اینستاگرام
همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، محتوا مهمترین تاثیر را در رشد و پیشرفت یک پیج دارد. اما این تمام داستان نیست. بسیاری از کارهای دیگر هست که باید موازی با تولید محتوا در اینستاگرام انجام شود تا بهترین نتیجه را بگیرید.
در بستر اینستاگرام باید تعامل را با مخاطبان هدف و همچنین پیجهای دیگری که در زمینه شما فعالیت میکنند حفظ کنید. برای این کار از روشها و تکنیکهای مختلفی میتوان بهره برد. برای مثال میتوان به برگزاری لایوهای مشترک با همکاران، ارسال کامنت هوشمند در پیج همکاران، دایرکت مارکتینگ و … اشاره کرد. البته به همین سادگی که بیان شد انجام این کارها میسر نیست، بلکه بر اساس تجزیه و تحلیل اطلاعات باید انجام شوند.
در خارج از اینستاگرام نیز باید کارهایی انجام شوند تا به رشد پیچ و بیشتر شدن فالوورهای شما کمک کنند. برای مثال: فعالیتهای هدفمند در دیگر شبکههای اجتماعی و ارجاع آن به پیج اینستا یکی از روشهای مناسب فعالیت در خارج از اینستاگرام است. وظیفه مشاور اینستاگرام این است که بفهمد با توجه به ویژگیهای مخاطبان، در کدام بستر میتوان بیشترین تعداد مخاطبان هدف را یافت.
مشاوره بازاریابی در اینستاگرام
هدف اصلی هر بیزینسی برای ورود به اینستاگرام این است که بتواند عملکرد خود را در برندینگ و فروش افزایش دهد. به طور خلاصه این دو عمل را میتوان بازاریابی دانست. بنابراین با ورود به اینستاگرام باید برنامه بازاریابی مشخصی داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از محتوایی که تولید میکنید بگیرید.
بسیاری از نکات بازاریابی که باید در مسائل مربوط به سئو محتوا، تعامل و فعالیت در بستر ایستاگرام بدانید، از نگاه یک صاحب کسب و کار دور میماند. فارغ ازاینکه در چه حوزهای فعالیت میکنید، از خدمات مشاوره بازاریابی اینستاگرام استفاده کنید و در مدت کوتاهی نتیجه را ببینید.
مشاوره در زمینه تبلیغات اینستاگرامی
امروزه میتوانید پیجهای فان، پیجهای تخصصی و اینفلوئنسرهای زیادی را ببینید که اقدام به ارائه تبلیغ در بستر اینستاگرام میکنند. اشتباه بسیار بزرگی که یک بیزینس در مسیر رشد خود میتواند انجام دهد، این است که بدون داشتن اطلاعات و برنامه خاصی اقدام به تبلیغ در اینگونه پیجها کند.
برای داشتن یک تبلیغ هدفمند شما باید بر اساس معیارهایی مثل سلیقه مخاطب هدف، میزان تعامل پیج تبلیغ دهنده، میزان هزینه تبلیغ و … اقدام به سفارش تبلیغ کنید. چرا که بدون تجزیه تحلیل مخاطب و پیج مورد نظر، هزینه کردن برای تبلیغ فقط دور ریختن منابع است.
سخن آخر اینکه اگر قصد فعالیت حرفهای و بهرهمندی حداکثر از اینستاگرام را دارید، حتما از خدمات مشاورهای که برایتان آماده کردهام استفاده کنید. با یک بار استفاده از این خدمات میتوانید تفاوت فاحش نتایج قبل و بعد از آن را مشاهده کنید.
خدمات مشاوره اینستاگرام برای افرادی تهیه شده که میخواهند در یک بازه زمانی مشخص به مجموعه اهدافی که برایش برنامهریزی شده، برسند. شاید این در نگاه شما امری غیرممکن یا بسیار سخت باشد. برای همین من اینجا هستم تا ثابت کنم که میتوان با هدفمند کردن کارها، به اهداف بلند مدت خود رسید.
سوالات متداول مشاوره اینستاگرام
سوالات پرتکرار از سوی مشتریان
یک مشاور اینستاگرام باید این دانش را داشته باشد که در چه زمانی دست به چه تولید محتوایی بزند. باید استراتژی تولید محتوا را بر اساس اصول موجود در زمینه کاری شما بداند و بر اساس آن از شما بخواهد که نوع خاصی از محتوا را برای بازه زمانی معین، تولید کنید.
بسیاری از اشخاصی که در حال حاضر به مدیریت پیجهای اینستاگرام و ادمینی مشغول هستند، تصورشان بر این است که باید همان محتوایی که شما به عنوان صاحب پیج در اختیارشان میگذارید را منتشر کنند.
اما حقیقت این است که مشاور متخصص میداند در همان شروع پروژه باید اقدام به دریافت اطلاعات دقیق از شما کند و ضمن بررسی دقیق رقیبان شما، برایتان یک برنامه اختصاصی تولید و انتشار محتوا معین کند.
قیمت و تعرفه خدمات اینستاگرام بستگی به حجم کاری شما دارد. پلن های قیمت در سایت قرار داده شده است در صورت هر نوع ابهام و سوالی میتوانید با ما در تماس باشید. 09036355264
بله مشاوره ساعتی اینستاگرام هم داریم که برای اطلاع از قیمت بایستی تماس بگیرید و به اینصورت است که شما مشکلات خودتان را بیان میکنید و برای رفع آن از سمت ما استراتژی ارائه میشود.
مشاوره بسیار خوبی بود تونستم سؤال های ذهنم رو برطرف کنم و همینطور اشکالاتمو متوجه شدم سپاسگزارم
خواهش میکنم خانم پریناز
خوشحالم که راضی بودین 🙂
واقعا خیلی خیلی ممنونم از مشاورتون خیلی با حوصله و صبورانه همه چیزو بهم توضیح دادین خداخیرتون بده و واقعا میگم افراد خیلی کمی هستن که مثل شما اینقدر قشنگ وقت بزارن برای امثال من و دیگران بازم تشکر میکنم
خواهش میکنم مهدیس جان
خیلی خوشحالم که راضی بودین
با سلام ممنون از مشاوره ایی که دادین، واقعا عالی بود و لذت بردم
خواهش میکنم پرناز عزیز
خوشحالم که راضی بودی
سلام اینجانب از آموزشهایی که دریافت کردم بسیار راضی هستم چون اطلاعات بسیار خوبی را بهم آموزش دادن و درپیج کاریم استفاده کردم زیرا به نکات ظریفی اشاره کردن که درجاهای دیگر کمتر این نکات بیان میشه بینهایت سپاسگزارم از شما بهترینها رو از خداوند متعال براتون آرزو دارم.
سلام زهرا جان خداروشکر که آموزش ها مورد تاییدت بوده من هم برای شما آرزوی موفقیت روز افزون دارم
در مشاوره نکات کلیدی افزایش فالور
نکات در چگونگی طراحی پست
ورود به اکسپور نکات کلیدی گفته شد
نکاتی درباره UGC گفته شد یا همون تامل با کاربر گفته شد
در کل خیلی خوب بود پیشنهاد میکنم اگر دنبال یه مشاوره کامل هستین بهشون پیام بدین
بسیار عالی
خوشحالم که براتون مفید بوده 🙂
ممنونمم از مشاوره خوبی که بهم دادید خیلی مفید بود خسته نباشید
خواهش میکنم خوشحالم که مفید بوده
سلام، الان که اینستا فیلتر شده، درسته اونجا فعالیت کنیم؟
سلام زهرا جان وقتت بخیر
مگه تلگرام فیلتر شد یوزرهاش کم شد؟ میدونستی یوزرهای تلگرام بعد از فیلتر چندین برابر بیشتر شده؟